000 | 02445nam a2200361 c 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
003 | CED004 | ||
005 | 20241113100843.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 240523s2024 sp e 000 0 spa c | ||
017 | _aB 2387-2024 | ||
020 | _a9788412796780 | ||
035 | _a01698904 | ||
040 |
_aB0601 _cELS _dBPL _dCED004 |
||
041 | 1 |
_aspa _heng |
|
080 | _a008:510.52 | ||
080 | _a007.52 | ||
080 | _a004.8:316 | ||
100 | 1 |
_aChayka, Kyle _d(1988-) _eaut _9147931 |
|
240 |
_aFilterworld. How Algorithms Flattened Culture _l. Español |
||
245 | 1 | 0 |
_aMundofiltro _b: cómo los algoritmos han aplanado la cultura _c/ Kyle Chayka ; traducción de María Antonia de Miquel |
260 |
_aBarcelona _b: Gatopardo _c, 2024 |
||
300 |
_a334 p. _c; 22 cm |
||
490 | 0 |
_a(Gatopardo ensayo _v; 9) |
|
500 | _aTít. orix.: Filterworld. How Algorithms Flattened Culture | ||
520 | 3 | _aComo un Deus ubicuo, os algoritmos están a colonizar todos os ámbitos da experiencia humana. Desde a estética dos restaurantes de moda ata a creación literaria, pasando polas amizades, a música que escoitamos e os contidos de TikTok, Netflix e Instagram, as recomendacións baseadas na extracción de datos inflúen cada vez máis nos nosos gustos e intereses. As plataformas dixitais prometen unha oferta personalizada, pero o certo é que en moitos sentidos a cultura que consumimos e producimos volveuse xenérica, insípida e conformista: para todos e para ninguén. Por iso é polo que urxa preguntarse: que liberdade quédanos cando as opcións elíxense previamente no noso nome? Como podemos subtraernos ao poder do algoritmo? Kyle Chayka, xornalista do New Yorker especializado en tecnoloxía, leva anos tomándolle o pulso a esa sensación de paranoia, alarma e confusión que xorde cando o algoritmo interprétanos erroneamente ou cunha precisión inquietante. Este ensaio trata de dilucidar como podemos sobrepoñernos á devandita ansiedade, mellorar as nosas vidas dixitais e resistir #ante Mundofiltro. Non se trata de abandonar a rede ou regresar a un pasado idílico, senón de converternos de novo nos nosos propios curadores mediante o algoritmo máis potente e creativo: o gusto persoal. | |
650 | 4 |
_aCultura _xDifusión _xModelos matemáticos _9224205 |
|
650 | 4 |
_aAlgoritmos _983556 |
|
650 | 7 |
_aAlgoritmos _983556 |
|
690 |
_atec _974487 |
||
700 | 1 |
_aMiquel, María Antonia de _d1956- _etrl _9147933 |
|
852 | _aCED004 |