000 01567nam a2200325 c 4500
997 0 0 _e2
001 a7173457
003 CED004
005 20230415030849.0
007 ta
008 221007s2022 sp e |||| 000 0 spa
015 _aMON22
017 _aB 10727-2022
020 _a978-84-124504-4-6
040 _aSpMaBN
_cSpMaBN
_erdc
_dCED004
080 _a37.013
100 1 _aGil Gutiérrez, Pascual
_eaut
_4aut
_9102157
245 1 _aSchola delenda est?
_c/ Pascual Gil Gutiérrez
250 _a1ª ed.
260 _a[Barcelona]
_b: Apostroph
_c, 2022
300 _a157 p.
_b: il. br. e n.
_c; 21 cm
490 0 _a(Apostroph ensayo
_v; [8])
500 _aBibliografía: p. 147-157
520 _aEste é un ensaio sobre educación, pero tamén sobre a ignorancia e o descoñecemento do que lles sucede nas aulas ás novas xeracións que deberán enfrontarse a retos moi difíciles nun mundo cada vez máis complexo. Pascual Gil, mestre de secundaria en Alacante, cóntanos as reviravoltas das novos paradigmas baseados na educación por competencias e na formación de talentos para o futuro. Lonxe de garantir unha mellor formación en prol dunha mellora do nivel de vida, estas novos paradigmas profundan na brecha educativa que mantén ás elites arriba e ao resto abaixo. Os fillos da maioría deben conformarse cunha escola pública infrafinanciada, cuns orzamentos que están entre os máis baixos da Unión Europea.
650 _aPedagoxía
_929190
650 _aEducación
_9102158
852 _aCED004
901 _a"ISBN"
956 _a2