000 | 01567nam a2200325 c 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
001 | a7173457 | ||
003 | CED004 | ||
005 | 20230415030849.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 221007s2022 sp e |||| 000 0 spa | ||
015 | _aMON22 | ||
017 | _aB 10727-2022 | ||
020 | _a978-84-124504-4-6 | ||
040 |
_aSpMaBN _cSpMaBN _erdc _dCED004 |
||
080 | _a37.013 | ||
100 | 1 |
_aGil Gutiérrez, Pascual _eaut _4aut _9102157 |
|
245 | 1 |
_aSchola delenda est? _c/ Pascual Gil Gutiérrez |
|
250 | _a1ª ed. | ||
260 |
_a[Barcelona] _b: Apostroph _c, 2022 |
||
300 |
_a157 p. _b: il. br. e n. _c; 21 cm |
||
490 | 0 |
_a(Apostroph ensayo _v; [8]) |
|
500 | _aBibliografía: p. 147-157 | ||
520 | _aEste é un ensaio sobre educación, pero tamén sobre a ignorancia e o descoñecemento do que lles sucede nas aulas ás novas xeracións que deberán enfrontarse a retos moi difíciles nun mundo cada vez máis complexo. Pascual Gil, mestre de secundaria en Alacante, cóntanos as reviravoltas das novos paradigmas baseados na educación por competencias e na formación de talentos para o futuro. Lonxe de garantir unha mellor formación en prol dunha mellora do nivel de vida, estas novos paradigmas profundan na brecha educativa que mantén ás elites arriba e ao resto abaixo. Os fillos da maioría deben conformarse cunha escola pública infrafinanciada, cuns orzamentos que están entre os máis baixos da Unión Europea. | ||
650 |
_aPedagoxía _929190 |
||
650 |
_aEducación _9102158 |
||
852 | _aCED004 | ||
901 | _a"ISBN" | ||
956 | _a2 |