"Roma quanta fuit" o La invención del paisaje de ruinas / Nicole Dacos ; traducción del francés de Juan Díaz de Atauri
por Dacos, Nicole 1938-2014 [aut]
; Díaz de Atauri, Juan [tradutor/a]
.
Tipo: ![materialTypeLabel](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
Tipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | Número de volume | Dispoñibilidade | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | IES Plurilingüe de Ames Sala préstamo | XH-72 DAC rom | 1 | Dispoñible | CED004000019620 |
|
Tít. orix.: Roma quanta fuit
Bibliografía: p. 295-323. Índice
Unha paisaxe de ruínas fascinante cunha data rexistrada, 1536, e a firma dun pintor, Herman Posthumus, do que nada se sabe. Este é o punto de partida dunha viaxe aos restos do palacio de Nerón en Roma, ao que no século XVI descenderon tres artistas flamencos para ver os frescos grutescos e gravar os seus nomes naquelas antigas paredes esquecidas durante séculos. Os tres pintores, Heemskerk, Posthumus e Sustris, áchanse na orixe da paisaxe de ruínas, un xénero que non só causou furor en toda a Europa do Renacemento, senón que deixou un fondo sinal na pintura occidental posterior. «Roma quanta fuit» combina o ritmo narrativo do relato detectivesco cunha investigación histórica rigorosa onde o estudo dos documentos complétase en todo momento coa análise estilístico das obras. A través da pintura flamenca e a italiana, a arqueoloxía e o debuxo, Nicole Dacos reconstrúe a historia dunha escola artística descoñecida que con todo inaugurou toda unha tradición.