000 -CABECEIRA |
Campo de control de longitud fija |
02230nam a2200361 c 4500 |
CAMPO FIXO DE DESCRICIÓN FÍSICA |
Campo fixo de descrición física |
ta |
INFORMACIÓN XERAL |
Códigos de información de lonxitude fixa |
240429s2024 sp d |||| 000 spa |
|
-- |
MON24 |
DEPÓSITO LEGAL |
Número de copyright ou de depósito legal |
M 21-2024 |
-- |
Oficina Depósito Legal Madrid |
ISBN |
ISBN |
9788419942272 |
|
-- |
(SpMaBN)a7466938 |
|
-- |
SpMaBN |
-- |
SpMaBN |
-- |
rdc |
-- |
CED004 |
CDU |
CDU |
001.894 |
CDU |
CDU |
62/69 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA |
Nome de persoa |
Accinelli, Gianumberto |
-- |
32283 |
Datas asociadas ao nome |
1969- |
Termo indicativo de función |
autor/a |
TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
Dagli animali si impara |
-- |
. Español |
MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Lo que aprendemos de los animales |
Resto do título |
: inventos tecnológicos inspirados en el reino animal |
Autores |
/ Gianumberto Accinelli ; ilustraciones de Silvia Venturi ; traducción del italiano de Ana Romeral Moreno |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN |
Lugar de publicación |
Madrid |
Editorial |
: Siruela |
Data de publicación |
, D.L. 2024 |
DESCRICIÓN FÍSICA |
Extensión |
160 p. |
Outras características físicas |
: il. br. e. n. |
Dimensións |
; 25 cm |
MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
(Las Tres Edades. Nos Gusta Saber (Siruela) |
Número de volume |
; 66) |
NOTA XERAL |
Nota xeral |
Índice |
RESUMO |
Resumo |
Un interesante e ameno percorrido pola anatomía de catorce animais que serviron de inspiración á ciencia para crear os inventos máis insospeitados. Ao longo da historia, o ser humano foi descubrindo que moitas ferramentas e solucións para mellorar a súa vida atopábanse máis preto do que pensaba. Ao observar a natureza con atención, comprendeu que a clave para resolver os seus problemas estaba, nin máis nin menos, na anatomía dalgúns seres vivos; só había que copiar as técnicas ou mecanismos que estes habían desenvolvido e trasladalos a obxectos ou sistemas aptos para as persoas. Así xurdiu a biomímesis, é dicir, a ciencia que estuda a natureza como fonte de inspiración para desenvolver novas tecnoloxías e resolver algunhas das dificultades que afronta o ser humano. O que aprendemos dos animais inclúe especies extintas, como o mamut; algunhas exóticas e pouco coñecidas, como a formiga prateada ou a cigarra máxica, pero tamén nos sorprenderán outras máis comúns, como a cascuda, o mosquito ou o morcego. |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Inventos |
-- |
4534 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Tecnoloxía |
-- |
230819 |
SECUNDARIAS-AUTOR |
Nome de persoa |
Venturi, Silvia |
-- |
230820 |
Termo indicativo de función |
iluminador/a |
SECUNDARIAS-AUTOR |
Nome de persoa |
Romeral Moreno, Ana |
-- |
43581 |
Termo indicativo de función |
tradutor/a |
|
-- |
CED004 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR |
-- |
2 |
|
-- |
2 |